سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید  امام جمعه قزوین برای جلوگیری از سوء استفاده در توزیع نهاده‌های دامی

امام جمعه قزوین در دیدار مدیر تعاون روستایی استان بر جلوگیری از سوء استفاده در توزیع نهاده‌های دامی تاکید کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار مدیر تعاون روستایی استان گفت: اگر یکبار به دلیل مشکلی نتوانیم نهاده‌های دامی را به دست تولیدکنندگان برسانیم ایراد نیست، اما اگر این موضوع به یک روال تبدیل شود، ظلم به تولیدکننده و مردم است و باید جلوی آن گرفته شود.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: نباید اجازه داد تا عده‌ای با ایجاد مشکلاتی در عرصه توزیع درست نهاده‌های دامی و ارسال به موقع آن به تولید کننده، موجب افزایش قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ شوند چرا که فشار همه این نابسامانی‌ها بر دوش مردم خواهد بود و باید نظارت دقیق در این عرصه وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مردم سرمایه‌های انقلاب و نظام هستند، گفت: مردم از این مسائل آسیب می‌بینند و باید با جدیت تلاش کنیم تا محصولات ضروری با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی اسلام و انقلاب این است که مردم با کرامت زندگی کنند و نباید نسبت به مسائل و مفاسدی که کرامت ملت را به مخاطره می‌اندازد سکوت کرد و آن‌ها را نادیده گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: مسوولان به خوبی دیده‌بان نظام باشند و هیچ واهمه‌ای از برخورد با سوء استفاده کنندگان نداشته باشند تا در قیامت سربلند باشند.

امام جمعه قزوین گفت: گاهی کشاورزان از به موقع پرداخت نشدن وجه خرید‌های تضمینی گلایه‌مند هستند و لازم است تلاش کنید تا هر سال در کمترین زمان ممکن وجه خرید تضمینی به حساب کشاورزان واریز شود و با این کار قدردان تلاش‌های این قشر زحمت کش باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.