سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۶ پروژه عمران شهری در استان اردبیل آماده بهره‌برداری شد

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از آماده بهره‌برداری شدن ۳۶ پروژه شهرداری‌های این استان و افتتاح آن‌ها در اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: برای اجرای این پروژه‌ها که بازآفزینی شهری، خیابان کشی، فضاهای سبز، آسفالت‌ریزی و احداث پل را شامل می‌شود ۲ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال هزینه شده‌ است.

او با بیان اینکه دولت مساعدت خوبی به شهرداری‌ها کرده است، افزود: بودجه مصوب کل شهرداری‌های استان اردبیل در سال ۹۷ به میزان ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بود که ۶۲ درصد آن تحقق یافت و ۹۸۰ میلیارد ریال هم از سوی سازمان شهردرای‌ها و خزانه به شهرداری‌ها کمک شده است.

قلندری ادامه‌داد: در سال ۹۸ هم بودجه مصوب کل شهرداری‌های استان اردبیل ۶ هزار و ۶۰ میلیارد ریال بود که پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال آن معادل ۸۲ درصد تحقق یافت و هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هم از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها و خزانه به شهرداری‌ها کمک شد.

او گفت: در سال ۹۹ هم تاکنون هشت هزار و ۲۰ میلیارد ریال بودجه در شهرداری‌های استان به تصویب رسیده که ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن معادل ۳۲ درصد تحقق یافته و از سوی دولت هم ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار  به شهرداری‌ها اختصاص داده شده است.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه حمایت دولت از شهرداری‌ها ضروری است، افزود: در بحث فضای سبز ، حمل و نقل عمومی و آتش‌نشانی شهرداری‌های استان نیازمند تامین امکانات مالی هستند که تلاش می‌شود با تامین اعتبارات لازم مشکلات موجود در شهرداری‌ها برطرف شود.

قلندری درباره کاهش حجم ترافیک اردبیل گفت: هسته مرکزی شهر با مشکل ترافیک مواجه است و برای کاهش و برطرف شدن این مشکل طرح  مطالعه ساماندهی ترافیک شهر اردبیل به نظام مهندسی ساختمان واگذار شده و مقرر است شورای ترافیک طرح مطالعاتی را تا فرودین ماه ۱۴۰۰ به اتمام برسانند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.