رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی استان اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمران شهری و زیر ساخت‌های فرهنگی استان اردبیل اختصاص یافته است.

او افزود: فضای سبز و ایجاد فضا‌های فرهنگی تعریف شده و پروژه بسیار بزرگ تراموا که ترافیک شهری را تعدیل می‌کند در این طرح‌ها تعریف شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از احداث و ایجاد یک بیمارستان عظیم و فوق تخصصی در اردبیل خبر داد و بیان کرد: بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل با پیگیری مسئولان تامین اعتبار شده است.

موسوی تصریح کرد: اخذ مالیات از خانه‌های خالی از سکنه که یک قسمت آن منابع نیاز‌های کشور را در حوزه‌های مختلف مخصوصا واحد‌های تولیدی را حل می‌کند و یک مشوق‌هایی هم برای انبوه سازان و خیرین مسکن ساز در نظر گرفته شده که جزئیات آن در مجلس مطرح می‌شود که البته کلیات دو فوریت آن رای آورده است.

او اظهار داشت: برای پست برق منطقه ویژه اقتصادی نمین از طرف دکتر نوبخت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته که مسئولان مرتبط برای ایجاد اشتغال در این منطقه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.