سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار ناقضان ممنوعیت تردد شبانه در شهرستان البرز

 فرماندار شهرستان البرز گفت: کسانی که ممنوعیت تردد شبانه بعد از ساعت ۲۱ را رعایت نکنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نصیری فرماندار شهرستان البرز گفت: برای اینکه آمار ابتلا به ویروس کرونا و فوتی ناشی از آن کاهش یابد باید اعمال محدودیت‌ها افزایش یابد و ممنوعیت تردد شبانه با جریمه ۲۰۰ هزارتومانی به شدت اعمال شود.

نصیری افزود: در حال حاضر شبانه نزدیک به ۲۰۰ خودرو توسط دوربین و پلیس شناسایی و جریمه می‌شوند.

فرماندار شهرستان البرز گفت: بسیاری از رانندگان از این ممنوعیت و اعمال قانون بی اطلاع هستند، اما اگر استعلام کنند قطعاً تاکنون متحمل جرایم سنگین شده اند و اطلاعی از این موضوع ندارند.

نصیری از مردم خوست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در معابر عمومی، بازار و مکان‌های کسب و کار و با پرهیز از برگزاری مراسم، تجمع و اجتماعات، دورهمی و شب نشینی به ادامه وضعیت و شرایط فعلی کمک کنند.

فرماندار شهرستان البرز اعلام کرد: تمامی کارکنان دولت، مدیران، شهرداری ها، بانک‌ها و شرکت‌ها موظفند تا پایان بهمن ماه با انجام تست pcr و رپید، نتیجه آزمایش‌های خود را به دبیرخانه قرارگاه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان البرز ارسال کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.