سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران امروز صبح مقابل ساختمان این باشگاه حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران وارد حاشیه جدیدی شد. 

در جریان بازی وریا غفوری کاپیتان استقلال پس از تعویض به نشانه اعتراض به سمت نیمکت این تیم نرفت و مستقیما راهی رختکن شد. پس از پایان این بازی هم بازیکنان استقلال در صحبت های خود به گلایه از مدیران این باشگاه پرداختند.

امروز (یکشنبه) تعدادی از هواداران با حضور مقابل ساختمان باشگاه، شعارهایی را علیه مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره سر دادند. همچنین برخی از آن ها در حمایت از وریا غفوری بنری را به دست داشتند.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
اس اس
۱۰:۱۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
جوووووووووووووووووووووووووونم بهترین کاپیتان دنیاااااااااااا از بلال کچل که بهترهههههههه پیر خر خخخخ خخخ وریا عشقهههههههه
علی
۱۴:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
آقایان وخانمهای محترم هوادار، نمی دانم ازکدام طبقه اجتماعی هستید، چگونه زندگی می کنید، ماشین دارید یا نه واگردارید چقدرمی ارزد،وضع منزلتان چگونه است و....دلیل هواداریتون چیست نمی دانم! پیشنهاد می کنم بروید حقوق یک ماه خودتون ویا پدرتان رادرسال وبعد در30 سال خدمت ضرب کنید وانرادرکنارمبلغ قرارداد یک فصل یک بازیکن ویا مربی که بخشی ازان ازکیسه بیت المال ومن وشما پرداخت می شود قراردهید وبا هم مقایسه کنید تاببینید تفاوت ظالمانه ازکجاست تابه کجا.شاید با این مقایسه درهواداریتان تجدید نظر کردید.
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دمت گرم.گل گفتی.
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
کاپیتان تنها نیست :)))))))))))))))) لامصب حداقل از بقیه هم یه صد تومان بیشتر میگرفتید میگفتیم تیم تنها نیست :))))))))))))))