مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: اکنون باید از محمود فکری که تیم استقلال را به صدر جدول رسانده حمایت و تشویق شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی فتح‌الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال تهران  تیم اظهار داشت: بازیکنان می‌گویند که ما مسئولان باشگاه را نمی‌بینیم. دیروز بعد از جلسه سرمربی و مدیرعامل استقلال خود فکری اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه قول داده سر تمرین بیاید. این نشان می‌دهد که ارتباطاتی نزدیکی بین بازیکنان و مدیران وجود ندارد و همین موضوع استقلال را که در صدر جدول حضور دارد، به حاشیه می‌برد. نباید هوادار تیم صدرنشین ناراحت باشد.

او افزود: وقتی مسئولیتی را در هر سمتی می‌پذیریم، باید به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهیم، اما الان به گونه ای  در استقلال تصمیم‌گیری می‌شود که در مجموع به پیکره باشگاه آسیب می‌زند. هیئت مدیره، مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان زحمات زیادی کشیده اند که اکنون تیم در صدر جدول قرار دارد، اما آن چیزی که ما می‌بینیم این است که چطور تیم صدر جدولی حاشیه دارد.

فتح الله زاده ادامه داد: وقتی فرزند شما در مخارج خود زیاده‌روی می‌کند، پدر و مادر نگران می‌شوند که باید برای آینده هم پس‌انداز شود. الان حکایت باشگاه ما همین است.  سرمربی‌ تیمی که صدر جدول است باید تشویق شود نه نقد؛ هیئت مدیره و مدیرعامل با هم مشکل دارند و این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد.


بیشتر بخوانید


او در مورد جایگاه فعلی فکری در تیم استقلال بیان کرد: تنها جایگاه فکری در خطر نیست، بلکه جایگاه مدیرعامل هم در خطر است. حاشیه‌ها موجب شده که حمایت های لازم را نبینیم و همین مسائل فکری را هم نگران کرده است.

فتح الله زاده در مورد ناراحتی وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از تعویض در جریان بازی مقابل نساجی بیان کرد: چرا باید کاری کنیم تا کاپیتان یک تیم ناراحت شود. وقتی که شب قبل از بازی متوجه شوید که از شما به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت شده است، چه حالی پیدا می‌کنید؟  اگر قرارداد غفوری چند برابر شده او مقصر نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار