سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۷۱ طرح فنی صداوسیمای مرکز اصفهان

۷۱ طرح فنی صداوسیمای مرکز اصفهان به صورت ویدئو کنفرانسی رییس سازمان صدا و سیما، به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ۷۱ طرح فنی صداوسیمای مرکز اصفهان با مشارکت  استانداری اصفهان و سازمان صداوسیما بیش از ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما در آیین افتتاح ویدیو کنفرانسی این طرح‌ها گفت: امروز رسانه ملی در جنگ تبلیغاتی دشمن قرار دارد و نخستین اقدام در مقابله با این نبرد رسانه‌ای، شکستن محاصره تبلیغاتی است.

او با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: آن روزها، دوران جنگ سخت بود که رسانه با حضور تمام قد خود در صحنه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد، اما در شرایط امروز و ویژگی‌های جنگ نرم، کار رسانه‌ای به مراتب سخت‌تر از گذشته است.

استاندار اصفهان هم در این مراسم از تلاش‌های رسانه ملی در ارتقای همدلی و مشارکت مردم در شرایط سخت تحریم‌ها و توجهِ بیشتر مردم به توصیه‌های بهداشتی بویژه در روز‌های کرونایی قدردانی کرد.

عباس رضایی به نقش مهم رسانه در رفع برخی نگرانی‌های مردم از جمله در دو بعد سلامت و معیشت اشاره کرد و در ادامه از ساخت سریال شهید خرازی با مشارکت دولت و صداوسیما خبر داد و افزود: آماده همکاری برای ساخت سریالِ همه سرداران و رزمندگان دفاع مقدس استان اصفهان هستیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان هم در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: راه اندازی استودیو تلویزیونی ولایت مرکز اصفهان، نصب و راه اندازی ۲۲ دستگاه فرستنده پرقدرت اف ام، نصب و راه اندازی فرستنده دیجیتال و بازسازی شش ایستگاه کم قدرت در نقاط مختلف استان از مهمترین این طرحهاست.

بهرام عبدالحسینی افزود: HD سازی دو شبکه، توسعه پوشش، توسعه و ارتقاء سامانه‌ها و فضا‌های تولیدی، توسعه و تعمرات اساسی ساختمان‌ها و تاسیسات دیجیتال سازی ایستگاه‌های رادیویی، سیگنال رسانی زمینی از دیگر طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها با حضور بهرام عبدالحسینی مدیر کل صداوسیمای مرکز اصفهان و عباس رضایی استاندار اصفهان در استودیو تلویزیونی ولایت مرکز اصفهان بهره برداری شد.
امروز همزمان ۹۰۰ طرح ملی و استانی رسانه ملی در حوزه زیرساختی و فناوری به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.