سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ بهمن ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در نور / دستگیری سوداگر مرگ در جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق تجهیزات برق در شهرستان نور به دام افتاد

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات انتقال برق در شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبارگفت: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت تجهیزات انتقال برق در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از جابجایی مواد مخدر توسط عاملی افیونی در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و شهرستان قائم شهر، متهم در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جعفری از کشف ۱۵ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان سیمرغ

سرهنگ حسین اسدی فر مانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در این شهرستان توسط ۲ عامل افیونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ اسدی گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آنان ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

دستگیری سارق داخل خودرو در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از داخل خودرو، موضوع در دستور کار یگان‌های فرماندهی انتظامی شهرستان بابل قرار گرفت.

او افزود:ماموران کلانتری ۱۱ پس از هماهنگی‌های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکارگفت: عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

راز ۳۴ فقره سرقت در بهشهر برملا شد

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌ها اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی و دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای پس از هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: ماموران پس ازدستگیری متهمان در بازجویی‌های فنی از آنان به راز ۳۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، سرقت منزل وسرقت موتورسیکلت ... پی بردند.

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: ماموران در اجرای این طرح ۲۹ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و ۱۲ دستگاه خودروی متخلف توقیف کردند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دوهزار با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی نیسان در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگ‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.

او ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۷ فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی ۱۰ عامل افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۱۲ خودرو و ۱۸ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و اموال داخلی داخل خودرو از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

کشف ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شریعتی موفق به شناسایی سارق داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و تاکنون به ۱۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.