سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کودکان محور توجه برنامه‌ریزان شهری

شهردار اصفهان گفت:از این پس کودکان در برنامه‌ریزی شهری محور توجه برنامه‌ریزان هستند و توسعه اماکن تخصصی کودکان و نوجوانان یکی از فعالیت‌ها در این راستا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی به نیرو‌های فعال در ارتش و سپاه پاسداران در اصفهان، اظهار کرد: این هفته در ادامه برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری انجام خواهد شد.

او با اشاره به افتتاح فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان در این منطقه، افزود: این مجموعه در مجاورت بوستان آرزو واقع شده که این بوستان نیز با اقدامی خلاقانه فضایی مناسب برای حضور و بازی کودکان فراهم کرده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بوستان آرزو اخیراً در قالب افتتاحیه‌های هفتگی «هر یکشنبه، یک افتتاح» مورد بهره برداری قرار گرفت، ادامه داد: اصفهان نخستین شهر ایران است که پس از تلاشی دو ساله هفته گذشته نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف سازمان ملل را دریافت کرد.

او خاطرنشان کرد: دریافت نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک بدان معنا است که از این پس کودکان در برنامه‌ریزی شهری محور توجه برنامه‌ریزان هستند و توسعه اماکن تخصصی کودکان و نوجوانان یکی از فعالیت‌ها در این راستا است.

نوروزی با اشاره به ملاقات مردمی با شهروندان منطقه هفت شهرداری، گفت: فردا پس از افتتاح پروژه‌ها، ملاقات مردمی شهردار و معاونان با شهروندان و معتمدان این منطقه که در ماه‌های گذشته به دلیل شرایط کرونایی به صورت تلفنی از طریق سامانه ۱۳۷ انجام شده بود، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: هفته گذشته در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۲، روز پنجشنبه طرح ویژه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار در نقطه اتصال دو شهر اصفهان و دولت‌آباد کلنگ زنی شد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار به صورت زیرگذر با مشارکت شهرداری دولت‌آباد به منظور کنترل بار ترافیکی میدان و جلب رضایت مردم احداث می‌شود و تکمیل کننده اقدام شهرداری برای ادامه خیابان فرزانگان است.

او خاطرنشان کرد: این هفته  عملیات اجرایی حفاری جبهه غربی خط دو مترو از سمت کهندژ آغاز خواهد شد تا فعالیت در این خط از دو جبهه کاری انجام شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.