سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبرهای ورزشی؛

افتتاح اولین زمین تنیس خارج از مرکز در صحنه/حضور تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر بوکس

رئیس هیات تنیس استان کرمانشاه گفت: اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان اسفند امسال در شهر صحنه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدعلی زرندی رئیس هیات تنیس استان کرمانشاه از تحقق برخی از برنامه‌های هیات برای توسعه این رشته در شهرستان‌ها هم یاد کرد و گفت : اسفند ماه امسال شاهد افتتاح اولین زمین تنیس خارج از مرکز استان در شهر صحنه خواهیم بود که اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او گفت : برنامه توسعه تنیس در شهرستان‌های استان از اولویت‌های هیات استان است و در این راستا اقداماتی در شهرستان جوانرود هم آغاز شده است.

او افزود: باتوجه به جای خالی باشگاه‌های تنیس، ار همان ابتدا تلاش کردیم بخش خصوصی را راغب به احداث باشگاه‌های این رشته کنیم که این موضوع منجربه این شد تا شرکت پتروشیمی و شرکت گاز استان برای تاسیس باشگاه تنیس اقدام کنند و حتی شرکت پتروشیمی تصمیم به احداث سه زمین برای این رشته گرفته که با احداث این زمین‌ها تعداد زمین‌های تنیس استان به ۹ زمین می‌رسد، در حالی که شش سال پیش فقط چهار زمین داشتیم.

تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر بوکس حضور می‌یابد

رقابت‌های لیگ برتر بوکس قرار است از بیستم اسفندماه و به میزبانی شهرستان اراک برگزار شود.

توتونچی مسئول روابط عمومی هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه هم با بهره گیری از یک تیم صددرصد بومی آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده است.

رقابت‌های لیگ برتر بوکس در ۱۰ وزن برگزار می‌شود و کرمانشاه هم ۱۰ ورزشکار خود را راهی این مسابقه‌ها می‌کند.

این مسابقه‌ها بصورت متمرکز و در رده‌ی سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد .

تیم پدیده غرب به صدر گروه خود صعود کرد

سرمربی تیم پدیده غرب گفت: در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور، تیم پدیده غرب توانست به صدر گروه خود صعود کند.

عبدالرضا عظیمی گفت: در چهارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان کشور، تیم پدیده غرب موفق شد در ورزشگاه امیرکبیر کاشان با نتیجه ۲ بر صفر تیم استقلال این شهر را شکست داده و به صدر گروه خود صعود کند.

او ادامه داد: تیم پدیده غرب با این برد با کسب هشت امتیاز از چهار بازی در صدر گروه خود قرار گرفت و در هفته آتی میزبان تیم وحدت بروجرد خواهد بود.

او افزود: تیم پدیده در هفته آتی روز ۲۳ بهمن‌ماه در شهر کرمانشاه میزبان تیم وحدت بروجرد خواهد بود و در صورت برد در این مسابقه صعود خود را از این گروه مسجل خواهد کرد.

برگزاری یک دوره مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات و تیراندازی با سلاح کمری

مسئول تربیت‌بدنی ارتش قرارگاه غرب گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات و تیراندازی با سلاح کمری به همت نیروی زمینی ارتش با حضور هفت تیم از یگان‌های نظامی استان برگزار شد.

تورج امیری افزود: در مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات که با حضور نیرو‌های نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در تیپ ۳۵ نیروی مخصوص کرمانشاه برگزار شد در قسمت انفرادی ستوان یکم صادق محمودی اول، استوار دوم منوچهر شاه‌آبادی دوم و بسیجی تکاور سلام مرادی سوم شد.

مسئول تربیت بندی ارتش قرارگاه غرب ادامه داد: در امتیاز شماری تیمی در این مسابقات نیز، تیم الف تیپ ۳۵ نیرو مخصوص ارتش در جایگاه نخست، تیپ انصار الرسول سپاه در جایگاه دوم و تیم ب تیپ ۳۵ نیروی مخصوص در جایگاه سوم قرار گرفتند.

او گفت: این مسابقات ویژه نیرو‌های نظامی بوده و به مسافت هفت کیلومتر به صورت صحرانوردی با حمل کوله پشتی به وزن ۱۵ کیلوگرم برگزار شد.

امیری ادامه داد: مسابقات تیراندازی با سلاح کمری ۹ میلی‌متری با هدف گرامی داشت دهه فجر، به میزبانی تیپ ۲۸۱ کرمانشاه برگزار شد و در این مسابقات به صورت تیمی تیم حفاظت هواپیمایی سپاه در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم نیروی زمین ارتش غرب در جایگاه دوم ایستاد و تیم نیروی انتظامی جایگاه سوم را از آن خود کرد.

او هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت این ایام و حفظ و ارتقای توان نظامی نیروی‌های نظامی غرب کشور به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهور اسلامی و با استقبال و همراهی سایر یگان‌های نظامی برگزار شد.

پایان رقابت‌های دوگانه (دواتلون) قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور به میزبانی کرمانشاه

رئیس هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه از پایان رقابت‌های دوگانه (دواتلون) قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور به میزبانی کرمانشاه در دهکده المپیک خبرداد.

فاطمه واحدی با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مسابقات دوگانه قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور، گفت: این رقابت‌ها به صورت (دو، دوچرخه سواری، دو) طی روز‌های ۱۴ تا ۱۷ بهمن با حضور ورزشکارانی از ۱۵ استان کشور در دهکده المپیک کرمانشاه برگزار شد.

او افزود: در روز پایانی این رقابت ها، در بخش بانوان و رده سنی نونهالان که در مسافت ۱۰۰۰ متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه سواری و ۵۰۰ متر دو برگزار شد، غزل صفا از زنجان به مقام قهرمانی دست یافت و مهدیس تقیان از اصفهان و پریا ایرانی از آذربایجان غربی هم در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 رئیس هیات ورزش سه گانه استان ادامه داد: در بخش تیمی هم زنجان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های آذربایجان غربی و اصفهان هم دوم و سوم شدند.

او به نتایج رقابت‌های بخش بانوان در رده سنی نوجوانان هم اشاره کرد و گفت: در این بخش هم که در مسافت دو کیلومتر دو، ۱۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰۰۰ متر دو برگزار شد، هلن زارعی از چهارمحال بختیاری قهرمان شد و سوین تابع خیام از آذربایجان غربی و یاسمن حدیدی از کرمانشاه هم در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

واحدی گفت: در بخش تیمی هم کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید و اصفهان و آذربایجان غربی هم به مقام دوم و سوم دست پیدا کردند.

او ادامه داد: در روز پایانی این رقابت ها، در بخش آقایان رده سنی نونهالان هم که در مسافت ۱۰۰۰ متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه سواری و ۵۰۰ متر دو برگزار شد، مهدی شافعیان از زنجان، امیر حسین نصیری از زنجان و آرین مرادی از کردستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم رقابت‌های این بخش ایستادند.

رئیس ورزش سه گانه کرمانشاه افزود: در بخش تیمی هم استان زنجان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم‌های کردستان و چهارمحال بختیاری هم دوم و سوم شدند.

او گفت: در بخش آقایان رده سنی نوجوانان هم در مسافت دو کیلومتر دو، ۱۰ کیلومتر دوچرخه سواری و یک کیلومتر دو ورزشکاران باهم به رقابت پرداختند که محمدیاسر سجادی از اصفهان اول شد و پوریا شامی از زنجان و آرش صادقی میرانی از آذربایجان هم روی سکوی دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

واحدی افزود: در بخش تیمی هم بازهم زنجان قهرمان شد و آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.