سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در صف بانک‌ها نقد می‌شود

حضور فیزیکی مردم در بانک‌ها و رعایت نکردن دستورالعمل‌ها باعث شیوع این ویروس می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالی که خطر کرونا جدی است و خدمات غیر حضوری بانک‌ها از قبیل انتقال پول، پرداخت اقساط، پرداخت قبض، انتقال وجه، تغییر رمز کارت و صدور کارت واریز پول از طریق اینترنت و نرم افزار‌های موبایلی قابل انجام است همچنان صف‌های بانک پر از مشتری است.

این در حالی است که شیب کرونا مجدد در حال تند شدن است و زمزمه‌های موج چهارم شیوع به گوش می‌رسد و خبر‌های نگران‌کننده‌ای از شیوع بیماری کرونا و مرگ ناشی از آن در بین نیرو‌های صف در شعب بانک‌ها در سراسر کشور منتشر می‌شود.

جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان‌های استان مرکزی از آبی به زرد گفت: تمامی شهرستان‌های استان مرکزی وضعیت ناپایداری از لحاظ کرونا داشته و به شدت نگران وقوع پیک بعدی این بیماری هستیم.

جمالیان افزود: تجربه یک سال گذشته و به خصوص پیک‌های سنگین ماه‌های گذشته به همگی ما اثبات کرد که ویروس کرونا به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نبوده و نباید به نرمی با آن برخورد کرد.

او ابراز امیدواری کرد: مردم استان مرکزی به تمامی نکات بهداشتی پایبند باشند و مطابق دستورات ستاد ملی و استانی کرونا رفتار نمایند، تا بتوانیم به زودی این ویروس را از شهر خود بیرون نماییم.

حضور فیزیکی مردم در بانک‌ها و رعایت نکردن دستورالعمل‌ها موضوعی هم که هم جان مشتریان و هم جان کارمندان بانک را در این کانون انتشار ویروس به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
رفتم بانک چک پاس کنم،متصدی و رئیس خودشون ماسک زدن به من گفتن ماسکتو بردار تا چهره تون رو با کارت ملی تطبیق بدیم.رئیس عوضی خودش ماسک سی هزار تومنی (N95) زده به اکثر مشتری ها می گفتن ماسکتو بردار