سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های انقلاب؛ از پیشرفت‌های اقتصادی تا نظامی

دستاورد خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف اقتصادی و نظامی بسیار شگفت انگیز عمل کرده است که در جهان زبان زد خاص و عام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ خبازی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ، به مناسبت دهه فجر گفت: اولین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نفی طاغوت بر پایه مردم سالاری دینی با الهام اسلام و قرآن بود.

او بیان کرد: انقلاب اسلامی برای ما دستاورد‌های زیادی را داشته است که ماهیت اصلی آن معنویت بوده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: داشتن حفظ تمامیت ارضی کشور و امنیت مثال زدنی یکی از مهمترین دستاورد‌های این انقلاب است.

سرهنگ خبازی افزود:پیشرفت چشمگیر در زمینه‌های علمی که نمونه بارز آن تولید ۹۸ درصد نیاز‌های دارویی ماست که اخیرا در زمینه تولید واکسن کرونا قدم‌های خوبی را برداشته ایم که این از برکات نظام ما بوده است.

او بیان کرد: سنگین کردن کفه عدالت در توزیع خدماتی مانند برق، گاز، آب، جاده و...نسبت به قبل از انقلاب از دستاورد‌های این انقلاب بوده است.

سرهنگ خبازی گفت: کوتاه کردن دست مستکبران جهان و ارزش دادن به کرامت بانوان در کشور جزئی از دستاورد‌های ماست.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مردمی کمک‌های مومنانه شهرستان طبس بیان کرد: از دیگر دستاورد‌های نظام ما تغییر جایگاه مردم از نوکر و خدمتکار به، ولی نعمت است که نمونه‌های آن شرکت مردم در انتخابات مختلف است.

سرهنگ خبازی ادامه داد: جهانی سازی مقابله با استکبار از دستاورد‌های نظام ماست که نمونه آن سیلی بمباران پایگاه عین الاسد آمریکایی در عراق بود.

او افزود: یکی از آسیب‌های انقلاب ما تحریف شعار‌های انقلاب، تداوم وابستگی اقتصاد به نفت و نگاه به خارج است.

او با اشاره به اینکه بودجه بندی نامتوازن، رواج سبک زندگی غربی فرار مغز‌ها تصریح کرد: ولایت محوری و پیوند عمیق مردم با ولایت مهمترین عامل قدرت و قوت ما در این نظام بوده است که باید این امر تقویت شود.

سرهنگ خبازی گفت: توان دفاعی بالا، ظرفیت‌های اقتصادی متفاوت در کشور و وجود جوانان مومن و انقلابی از نقاط قوت و فرصت‌های ماست.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.