سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر راز قتل مادرش را فاش کرد/ کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و کرمان

مهم‌ترین حوادث ۱۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و کرمان

طی عملیات مشترک پلیس استان‌های فارس و کرمان، ۱۰۶ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان فارس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه کامیون در شهرستان بم استان کرمان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بر این اساس، با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع پلیس فارس با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، خودرو مورد نظر در محور بم – کرمان شناسایی و توقیف شد.

بر اساس این گزارش، در بازرسی از خودرو کامیون، ۱۰۶ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد.

دختر راز قتل مادرش را فاش کرد/کشف استخوان‌های مقتول در چاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که به همراه برادر و همدستش در سال ۹۱ خواهر خود را به قتل رسانده بود در فسا دستگیر شدند.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: دختری ۲۰ ساله به ماموران پلیس شهرستان فسا مراجعه و اظهار کرد که در سال ۹۱ دایی ام به همراه دیگر برادر و یکی از دوستانش مادرم را در خانه به قتل رسانده‌اند و او را درون چاهی در یکی از روستا‌های این شهرستان انداخته‌اند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، دایی ۳۴ ساله شاکی و همدست ۲۸ ساله او را شناسایی و آنان را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

معاون اجتماعی پلیس فارس، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به علت اختلاف با خواهرم، به همراه دیگر برادرم (۳۸ ساله) که در حال حاضر در یکی از کشور‌های اروپایی است خواهرم را به قتل رساندیم و با کمک دوستم با موتورسیکلت او را به درون چاهی در یکی از روستا‌های این شهرستان انداختیم.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازدید از آن چاه، تعدادی از استخوان‌های مقتول کشف و تحویل پزشک قانونی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد که مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند.

شاکی علت پنهان نگه داشتن راز قتل را ترس از دایی عنوان کرد.

کشف ۱۴ کیلو حشیش در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۴ کیلو حشیش و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: به منظور مبارزه با قاچاق مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ، ماموران انتظامی لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۴ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستورکار پلیس لارستان قرار دارد و اجازه نخواهیم داد که به راحتی دراین منطقه جولان دهند.

بیش از ۱۳ میلیارد ریال ارز قاچاق در فارس کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس از کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند ۲ نفر در یکی از روستا‌های شیراز در یک کارگاه سنگ فروشی اقدام به راه‌اندازی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال کرده‌اند، که بررسی موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۱۹۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش کشفیات مکشوفه را ۱۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانوین تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق محتویات خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شیراز، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ آزادگان شیراز با تلاش شبانه روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس، یک نفر از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.