مهم‌ترین حوادث ۱۵ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلیس امانتدار اموال گمشده را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی لارستان از تحویل تبلت گمشده به صاحبش که بوسیله ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان لارستان پیدا شده بود خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار دکرد: یکی از مامورران وظیفه شناس راهنمایی و رانندگی لارستان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه تبلت که در حاشیه خیابان رها شده بود مشکوک می‌شود.

او ادامه داد: این افسر پلیس تبلت مذکور را به پلیس فتا انتقال و با کمک کارشناسان صاحب تبلت شناسایی و تحویل او می‌شود.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: یکی از شاخص‌های پلیس اسلامی حفاظت از مال و دارائی شهروندان است که بدون شک همه کارکنان انتظامی از چنین روحیه‌ای برخوردارند و خود را امین مردم می‌دانند.

پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در مرودشت به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات بهداشتی خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: به منظور تامین نظم و امنیت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف در دی ماه توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این طرح از ۷۸۰ واحد صنفی بازدید که در نتیجه ۲۵ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات بهداشتی شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی مرودشت اضافه کرد: برای ۶۱ واحد صنفی اخطاریه صادر و به ۱۸۲ واحد نیز تذکر داده شد که در صورت عدم رعایت موازین و مقررات مربوطه با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ زینلی گفت: برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از صنوف به صورت مداوم ادامه داشته و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف عینک‌های طبی قاچاق در اوز

جانشین انتظامی شهرستان اوز از کشف عینک‌های طبی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در اوز خبر داد.

سرهنگ دوم علی هوشیار جانشین انتظامی شهرستان اوز اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران کلانتری مرکز شهرستان اوز هنگام گشت زنی در سطح شهر، به یک دستگاه سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۷۷۰ عدد عینک طبی خارجی قاچاق در مدل‌های مختلف کشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان اوز با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه، ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قصائی شد.

کشف ۳۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فارس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس از کشف ۳۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محور فرعی شهرستان زرقان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت‌زنی در محور فرعی زرقان، به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۳۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: پلیس با فعالیت قاچاقچیان کالا و فرآورده‌های نفتی به شدت برخورد می‌کند و مردم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، به سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار