سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یک هنرستان فنی و حرفه‌ای در بافت

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت:یک هنرستان فنی و حرفه‌ای با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بعد از گذشت ۱۷ سال در بافت تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در آیین افتتاح هنرستان فنی وحرفه‌ای بهسود با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: عملیات احداث این مدرسه خیر ساز ۱۷ سال پیش آغاز شده بود که به همت یک موسسه مردنهاد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس به همت اتاق بازرگانی در قالب پویش کرمان دانا ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه مشارکت خیران در آموزش و پرورش استان نسبت به سال ۹۸ در سال ۹۹ رشد سه برابری داشته است بیان کرد: ۳۱۰ پروژه آموزشی نیمه تمام باقیمانده از ۱۰ تا ۲۴ سال پیش در سه سال اخیر تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

اسکندری نسب از آغاز عملیات ساخت حدود ۴۲۰ مدرسه در سه سال اخیر در استان خبر داد و گفت: با پیگیری صورت گرفته در اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان سرانه فضای آموزشی استان در سال تحصیلی آینده به میانگین کشوری می‌رسد.

او افزود: هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش بهسود با زیر بنای ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید که شامل بخش‌های آموزشی به متراژ ۷۶۰ متر مربع، سلف سرویس ۴۳۰ متر مربع، خوابگاه دانش آموزی با متراژ هزار و ۸۳۰ متر مربع و ظرفیت پذیرش ۱۸۰ نفر و سالن چند منظوره با زیر بنای ۷۶۰ متر مربع است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.