فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح هزار و ۲۴۲ پروژه اشتغال زایی و عمرانی به اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان طی دهه فجر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  در سفر به قنات ملک ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: حوزه محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی مومنانه بحثی است که به طور جدی در دستور کار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه ما هم در استان کرمان این حرکت را با یک کار قرارگاهی و هماهنگ انجام دادیم، افزود: آنچه که رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان پارسال در خصوص کمک‌های مومنانه دستور دادند رویکرد جدیدی است و این رویکرد جدید تنها کمک‌های معیشتی نیست؛ بلکه بحث اشتغال، ازدواج آسان، آزادسازی زندانیان، سیستم آموزشی و کمک به وضعیت آموزشی آموزش و پرورش و خرید تبلت برای دانش آموزان شامل می شود. 

سردار معروفی بیان داشت: به همت مسئولان و گروه‌های جهادی در سراسر استان در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح یک هزار و ۲۴۲ پروژه اشتغال زایی و عمرانی به اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۰۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان  هستیم که افتتاح این پروژه‌ها از مجموعه شهرستان رابر و قنات ملک به میمنت زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

او تصریح کرد: ۴۲۷ پروژه ،شامل ۷۶ خانه مددجو، ۸۲ مسکن محرومان، احداث و تکمیل ۱۸ مدرسه، ۳ پروژه انتقال آب کشاورزی، ساخت ۲۱۱ سرویس بهداشتی و حمام، ساخت ۲ باب خانه عالم، بازسازی گلزار شهدا، پروژه‌های آب شرب و افتتاح کارگاه‌های اشتغال زایی در حوزه پروژه‌های عمرانی  و محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حوزه پروژه‌های خدمت رسانی، ۸۱۵ پروژه و تعداد ۷۷۵ طرح اشتغال زایی با همکاری کمیته امام (ره) در عرصه‌های کشاورزی، صنایع دستی، دامپروری، فرش و گلیم بافی و صنایع تبدیلی با اعتبار نزدیک به ۸۷ میلیارد تومان داریم. 

 او از اهدای ۹۷ سری جهیزیه در دهه فجر به خانواده‌ها و توزیع ۸ هزار و ۸۸۰ سبد معیشتی طی دو روز آینده در بین  محرومان خبر داد.

سردار معروفی گفت: از خیران و مسئولان می خواهیم که برای خدمت رسانی ما را یاری کنند؛ زیرا مشارکت مردم می‌تواند باعث شود کار‌ها با سرعت بیشتری انجام شود و ما با تمام توانمان در کنار مردممان خواهیم بود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.