سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

نیرو‌های اداری شهرستان اصلاندوز جذب می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نیرو‌های مورد نیاز برای ادارات شهرستان اصلاندوز از طریق آزمون استخدامی اخیر جذب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اصلاندوز گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز با جذب نیرو‌های مورد نیاز، دفاتر خود را در این شهرستان دایر می‌کنند.

او بیان کرد: با توجه به نیاز برای ایجاد اداره نیروی انتظامی در این شهرستان، مجوز لازم از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان در این خصوص اخذ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل شهرستان شدن اصلاندوز را نعمتی برای این منطقه عنوان کرد و این مزیت را گامی مهم در راستای توسعه و پیشرفت آن دانست.

ندایی با اشاره به مطالعات انجام گرفته در خصوص آسیب‌های اجتماعی مهم در استان گفت: آسیب‌های اجتماعی مهم در شهرستان‌ها شناسایی شده و مهم‌ترین آسیب در این شهرستان کاهش میزان ازدواج امسال نسبت به سال گذشته است.

او افزود: کاهش ازدواج و گریزان بودن جوانان از این واقعه موجب کاهش باروری و فرزندآوری می‌شود که لازم است مسوولان فرهنگی منطقه نسبت به موضوع حساس بوده و با شناسایی دلایل در راستای ترغیب جوانان به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.