سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام مطرح کرد؛

طرح شهید سلیمانی عاملی مهم در کاهش میزان مبتلایان به بیماری کرونا

سرهنگ پاسدار نصراللهی گفت:طرح شهید سلیمانی عاملی مهم و محوری در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام، مسئول سپاه ناحیه ایلام، مدیر و کارشناسان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت استان و مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۶ شهری و همچنین مجریان طرح شهید سلیمانی؛ آیین تجلیل از زحمات مجریان این طرح و مدافعان سلامت استان برگزار شد.

در ابتدای این آیین سرهنگ پاسدار نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام در سخنانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و مادر و گرامیداشت دهه مبارک فجر از زحمات و تلاش‌های مجموعه دانشگاه در عرصه مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

او همچنین همدلی و همراهی مردم شریف استان ایلام و اهتمام و تلاش مجموعه بهداشت و درمان، بسیج و سپاه، دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط و مجریان و دست‌اندرکاران طرح شهید سلیمانی را عاملی مهم و محوری در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان عنوان کرد و از این تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در راه سلامت مردم تقدیر نمود.

در ادامه نیز مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و مقام والای مادر و همچنین گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی؛ از تلاش و ایثار و جانفشانی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه در عرصه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در ادامه با بیان اینکه بسیجیان همانند دوران دفاع مقدس برای حفظ جان مردم ایثار و فداکاری کردند، هم‌اکنون نیز دوشادوش مجموعه بهداشت و درمان در قالب اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در راه مبارزه با بیماری کرونا به شایستگی در این راه تلاش نموده‌اند.

وی افزود: این طرح با برکت و شایسته بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده و خوشبختانه نقشی موثر و مشهود در کاهش میزان مبتلایان و متوفیان بیماری کرونا در استان داشته که از تلاش و فداکاری و احساس مسئولیت همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران این طرح تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه این مراسم نیز با حضور مسئولان مذکور؛ از مجریان و تلاشگران طرح شهید سلیمانی و همچنین برخی از پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان ایلام و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۶ شهری ایلام با اهداء شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.