سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح های عمرانی در بیضا

همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان، هفت طرح آموزشی، عمرانی ، خدماتی ، مسکونی و کشاورزی در شهرستان بیضا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی استانداری فارس اعلام کرد، کارگاه فنی حرفه‌ای کار و دانش رضوان در هنرستان دخترانه نیایش روستای کوشک هزار با صرف هزینه ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان اهدایی خیر محترم حاج صمد مهدوی و براداران با زیر بنای ۳۶۰ مترمربع در دو طبقه از جمله طرح‌های افتتاح شده در این سفر بوده است.

همچنین با حضور  ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بهره برداری از طرح بهسازی کوچه و معابر در روستای علی آباد سرتل با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان و اجرای عملیات زیرسازی، لبه گذاری و آسفالت ۲۷ هزارمتر مربع با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیضا و دهیاری این روستا آغاز شد.

ظفر افشون، در این سفر آموزشگاه شش کلاسه شهید چنگیز زراعت پیشه را در روستای تل بیضا را با صرف هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح کرد.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت چهار هزار متر و زیربنای ۷۲۰ متر مربع ساخته  شده است.

بر اساس این گزارش عملیات اجرایی ۱۱۰ واحد منزل مسکونی ویژه محرومان به مبلغ شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای هر واحد ۳۰ میلیون تومان کمک بلا عوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت با بهره کم هزینه شده است.

بهره برداری از یک واحد گلخانه سبزی و سیفی جات با صرف اعتباری افزون بر سه میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت یک هکتار و نیم و سطح زیر کشت یک هکتار در اراضی کشاورزی روستای سعادت آباد با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر از دیگر طرح‌های افتتاح شده در سفر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به شهرستان بیضا بود.

همچنین بهره برداری از چهار واحد منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با  اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از دیگر طرح های  افتتاح شده در این سفر بود.

انتهای پیام/ت

 

 

 

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.