سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاربران گوشی های شیائومی باید قید استفاده از خدمات گوگل را بزنند

گوشی های جدید شرکت شیائومی که در چین تولید می شوند از خدمات گوگل پشتیبانی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که استفاده از تمام سیستم عامل‌های گوگل در چین ممنوع است، شیائومی تمام تلفن‌های هوشمند جدید خود در این کشور را بدون خدمات Google Mobile راه اندازی کرد. اما اگر کاربران قصد داشتند از تلفن ها خارج از کشور چین یا از طریق VPN استفاده کنند، می‌توانند این خدمات را دانلود کنند.


بیشتر بخوانید


کاربران شیائومی در چین دیگر گزینه مستقیمی برای دانلود ندارند. کارکنان پشتیبانی MIUI اعلام کردند که از این ماه، تلفن‌های Mi و Redmi، خریداری شده بدون GMS از پیش نصب شده، دیگر نمی‌توانند خدمات گوگل را آزادانه دانلود کنند. دستگاه‌هایی که تحت تأثیر این تغییر قرار می‌گیرند، عمدتا گوشی‌های موجود در چین مانند Mi 10 Ultra، Redmi K30 Ultra و سری Redmi 10X هستند.

به کاربرانی که می‌خواهند GMS داشته باشند توصیه می‌شود که به خدمات شخص ثالث مانند پلتفرم CoolAPK مراجعه کنند. علاقه‌مندان زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند تلفن‌ها را از چین خریداری کنند و سپس آن‌ها را به دلیل هزینه پایین یا انتخاب مدلی خاص به کشور‌خودشان وارد کنند اما آن‌ها باید به سیستم عامل‌های دیگر اعتماد یا از اندروید بدون خدمات Google استفاده کنند، کاری که Huawei طی دو سال گذشته آن را انجام داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Taha
۰۰:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام گوشی ردمی نوت ۸ پرو دارم و چند روزه صدای گوشی خود به خود زیاد میشه