سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سردیس بانوی شیرازی در سالروز تاسیس کمیته ملی پارالمپیک

در مراسمی از سردیس ساره جوانمردی قهرمان فارسی پارالمپیک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت :مراسم بیستمین سالگرد تاسیس کمیته ملی پارالمپیک در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد و از سردیس ساره جوانمردی قهرمان پاراتیراندازی جهان و پارالمپیک رونمایی شد.

او، بیان کرد: ساره جوانمردی زاده ۱۷ آذر ۱۳۶۳ در شهر شیراز است و نخستین بانوی مدال‌آور ایرانی در مسابقات پارالمپیک بشمار می رود که در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر و تپانچه ۵۰ مترمیکس به ۲ نشان خوش رنگ طلا دست یافت و در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در جای سوم قرار گرفت.

جوانمردی در جریان حادثه زلزله کرمانشاه مدال طلای پارالمپیک ریو را به نفع مردم زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب به حراج گذاشت و برای دومین بار در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین ورزشکار ماه جهان شناخته شد.

ساره جوانمردی تیرانداز پرافتخار فارسی در کارنامه افتخارات خود ۳ نشان طلا مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ کره جنوبی ، ۲۰۱۷ کرواسی ، ۲۰۱۵ کرواسی و ۲۰۱۴ آلمان و دو نشان طلا جام جهانی ۲۰۱۸ العین امارات را دارد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.