سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یازدهمین برد هندبالیست های کازرونی در لیگ برتر

شهید شاملی کازرون در بازی نخست مرحله سوم ، فرازبام خاییز دهدشت را قربانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،غلامشاهی رئیس هیات هندبال استان فارس، گفت : در روز دوم از دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور بعدازظهر امرو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون موفق شد با نتیجه ۳۴-۲۴ فرازبام خاییز دهدشت را مغلوب کند و به یازدهمین برد پیاپی خود در این مسابقات دست یابد.

او، بیان کرد: تیم شهید شاملی در نیمه نخست نمایش بهتری نسبت به تیم فراز بام داشت و لحظه به لحظه بر تیم حریف مسلط تر شد و با بیشتر کردن اختلاف گل ، این نیمه را با نتیجه ۱۷-۹ بسود خود به پایان برد.

غلامشاهی، تصریح کرد: در نیمه دوم هم نماینده فارس اجازه خودنمایی به فراز بام را نداد و با زدن گل های بیشتر ، نخستین برد خود در لیگ برتر هندبال مردان را کسب کرد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در بازی دوم خود در این مرحله جمعه ۱۷ بهمن ماه به مصاف زغال سنگ طبس می رود.

نماینده فارس در مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان با تیم های مس کرمان ، ذوب آهن اصفهان ، فولاد مبارکه اصفهان ، پرسپولیس بهبهان ، زغال سنگ طبس ، فرازبام خائیز دهدشت و پاس ناجا قم در یک گروه قرار گرفته و برای کسب مقام قهرمانی سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان با حریفان به رقابت می پردازد.

امتیازات تیم ها از مرحله دوم در این دور لحاظ شده و با توجه به نتایج تیم ها در مرحله دوم ، تیم های شهید شاملی کازرون و مس کرمان در مکان های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند و با توجه به اختلاف امتیازات ، دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر هندبال مردان بحساب می آیند.

مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور از تا ۲۱ بهمن ماه با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا به میزبانی سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.