شیراز میزبان دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان

تیم‌های هندبال کربنات سدیم فیروزآباد و شهید شاملی کازرون از ۱۸ بهمن در دور برگشت مرحله دوم به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رئیس هیات هندبال استان فارس گفت: فدراسیون هندبال برنامه دور برگشت مرحله دوم رقابت‌های دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را که قرار است به میزبانی شهر شیراز برگزار شود اعلام کرد که بر این اساس در گروه M، کربنات سدیم فیروز آباد ۱۸ بهمن با تاسیسات دریایی تهران و ۲۰ بهمن ماه با با سنگ آهن بافق دیدار می‌کند.

او، بیان کرد: در بازی‌های گروه N هم تیم شهید شاملی کازرون ۱۹ بهمن با پرسپولیس بهبهان و ۲۱ بهمن با اشتاد سازه مشهد رقابت خواهد کرد.

غلامشاهی، تصریح کرد: در پایان دور رفت مرحله دوم این مسابقات در گروه N تیم‌های اشتاد سازه مشهد و شهید شاملی کازرون با ۸ و ۶ امتیاز و در گروه M، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران با ۸ و ۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

رئیس هیات هندبال استان فارس اضافه کرد: در پایان دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان، دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در دور نیمه نهایی و تعیین مقام اول تا چهارم را کسب خواهند کرد و دو تیم پایین هر گروه جهت تعیین مقام پنجم تا هشتم در مرحله بعد با هم پیکار می‌کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار