سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان برداشت اسکیمری در دام پلیس قزوین

فرمانده انتظامی استان از دستگیری افرادی که با کپی کارت‌های بانکی، ۸۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال از حساب شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد کلاهبرداری از کارت‌های بانکی و تخلیه حساب مال باختگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی پرینت حساب بانکی مال باختگان محرز شد که برداشت از حساب بانکی آن‌ها آخرین بار پس از خرید از یک فروشگاه در یکی از محور‌های مواصلاتی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: بلافاصله مأموران با دریافت نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند، شاگرد فروشگاه با همدستی یکی از بستگان خود اقدام به نصب دستگاه اسکیمر در فروشگاه کرده و اطلاعات کارت‌های بانکی مشتریان را در گوشی خود ذخیره می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهمان با استفاده از کارت‌های کپی شده مالباختگان اقدام به خرید از چند طلا فروشی در قزوین کرده بودند، تصریح کرد: ۳ متهم دیگر در عملیات‌های پلیسی جداگانه دستگیر و از آن‌ها یک دستگاه اسکیمر و ۱۹ عدد کارت کپی شده بانکی کشف شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهمان با این شیوه اقدام به بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری از حساب‌های بانکی ۱۹ نفر کردند، تصریح کرد: شهروندان عزیز از قرار دادن کارت بانکی خود در اختیار فروشندگان جدا خودداری کنند و حتماً بر نحوه کارت کشیدن آن‌ها نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.