مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دهم ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای در حال انتقال مقداری تریاک با خودرو ۴۰۵ به سمت استان‌های غربی است بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و هدایت عملیاتی پس از هماهنگی و اخذ مجوز‌های قضایی خودرو مورد نظردر محور‌های مواصلاتی شهر بروجرد شناسایی ومتوقف شد.

سرهنگ عبدالمالکی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از مردم خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای این طرح، ماموران موفق به دستگیری ۱۵ معتاد و مجرم به علت سرقت، فروش مواد مخدر و حمل سلاح سرد شدند.

سردار علی ابراهیمی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۱۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد افزود: ماموران موفق شدند، ۴۰ هزار و ۳۶۰ نخ سیگار قاچاق و ۶ قبضه سلاح سرد و شکاری کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و خودروی متخلف اضافه کرد: در راستای مقابله با سرقت نیز ۵ دستگاه موتور سیکلت و خودرو سرقتی نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بازدید از ۱۳۵ واحد صنفی بیان داشت: ۷ واحد صنفی متخلف پلمپ و به ۵۱ واحد تذکر و اخطار لازم داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار