سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۵ طرح در ساوه با حضور استاندار مرکزی

با حضور استاندار مرکزی ۱۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۱۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد.

برای بهره برداری از این طرح‌ها ۵۶۱ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و برای ۲هزارو ۲۷۱ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌کند که ۱۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه افتتاح و به بهره برداری رسید و ۱۵ طرح جدید دیگر هم کلنگ زنی و ساخت آن‌ها آغاز شد.

از مجموع کل این ۱۴۵ طرح ۱۰۷ طرح عمرانی و ۲۳ طرح اقتصادی به بهره برداری  رسید و همچنین ساخت ۱۳ طرح عمرانی و ۲ طرح اقتصادی هم آغاز شد.

عملیات اجرای قطعه دوم طرح بزرگ آبرسانیِ شهر ساوه از سد کوچری به طول ۲۰ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست که افتتاح شد.

همچنین افتتاح یک واحد سردخانه‌ی دومنطوره شامل ۹ سالن مجهز به PIC در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیاردریال از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در سفر امروز استاندار مرکزی به ساوه بود.

دو طرح عمرانی و بازآفرینی در حوزه‌ی شهرداری ساوه با صرف اعتبار صد میلیارد ریال، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان مدرس؛ اهدایی از سوی سازمان بهداشت جهانی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال؛ از دیگر طرح‌هایی بود که در سفر امروز استاندار مرکزی به شهرستان ساوه افتتاح شد.

در این سفر از دو مخزن ۵ هزار متر مکعبی ذخیره‌ی آب جهت تامین و ذخیره‌ی آب شرب شهر ساوه که با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال نصب و در مدار قرار گرفته و یک واحد تولیدی در زمینه چرم و مصنوعات پلاستیکی که توسط بخش خصوصی با سرمایه‌ی گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.