سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۱۱۰ طرح کارانگیزی و اشتغال خانگی در ایلام

در آیینی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام و قائم مقام موسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد برنامه اهداء حدود ۶۰۰ هدیه کارت بین مددجویان دارای فرزند یتیم کمیته امداد استان ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین با تقدیر از خدمات و حمایت‌های خوب موسسه خیریه عترت بوتراب از خانواده‌های نیازمند ایلامی گفت: هم اکنون ۶۰۰ خانواده نیازمند در این استان مورد حمایت این موسسه هستند و امیدواریم در آینده حمایت این موسسه از خانواده‌های مددجوی ایلامی بیشتر شود.

او با عنوان اینکه موسسه عترت بوتراب خدمات متنوعی به خانواده‌های دارای فرزند یتیم در ایلام ارائه می‌دهد بیان کرد: تحویل کارت هدیه و تبلت به این خانواده‌ها که امروز انجام گرفته است از خدمات برجسته و نوین این موسسه در ایلام است.

موسی نژاد به رفع مشکل مسکن خانواده‌های یتیم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مشکل مسکن این خانواده‌ها بجز تعداد کمی در شهر ایلام برطرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه حدود ۳ هزار دانش آموز ایلامی فاقد تبلت و وسیله کمک آموزشی هستند یادآور شد: برخی از این دانش آموزان حتی تلویزیون مناسب هم ندارند و از خیرین و نیکوکاران می‌خواهیم در تأمین این وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان ایلامی مشارکت کنند.

قائم مقام موسسه عترت بوتراب هم در این آیین با اشاره به برنامه اهداء هدیه کارت به ۶۰۰ خانواده مورد حمایت این موسسه اعلام کرد: مبلغ این کارت‌های خرید ۵۰۰ هزار تومان بوده و در آینده نیز بازهم شارژ خواهند شد.

سوری به مشارکت این موسسه در اشتغال این خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در قالب طرح کارانگیزی به خانواده‌هایی که جویای شغل باشند به منظور ایجاد انگیزه کار و فعالیت در قالب مشاغل کوچک خانگی ۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود و امسال ۱۱۰ طرح در این زمینه اجراء می‌شود.

او در ادامه به حمایت‌های خوب کمیته امداد از خدمات موسسه بوتراب اشاره کرد و گفت: موفقیت‌های این موسسه در استان ایلام و چند استان دیگر مدیون همراهی و همکاری خوب کمیته امداد است.

در پایان این مراسم به صورت نمادین به چند خانواده حاضر هدیه کارت‌های ۵۰۰ هزار تومانی این موسسه اهداء گردید.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.