رئیس دانشگاه پیام نور ایلام خبر داد؛

آمادگی دانشگاه پیام نور ایلام برای ارائه خدمات علمی و آموزشی به نیازمندان

سهراب زاده گفت: دانشگاه پیام نور ایلام پیشینه بسیار خوبی در زمینه کمک به دانشجویان نیازمند دارد که نمونه آن راه اندازی صندوق خیریه برای کمک به آنها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سهراب زاده رئیس دانشگاه پیام نور ایلام در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ایلام پیشینه بسیار خوبی در زمینه کمک به دانشجویان نیازمند دارد که نمونه آن راه اندازی صندوق خیریه برای کمک به دانشجویان نیازمند است ، گفت: در مدت راه اندازی این صندوق هر دانشجوی نیازمندی که به صندوق مراجعه کرده ، بدون استثنا به وی کمک شده است.

او ادامه داد: این دانشگاه در سایر زمینه‌ها از جمله برگزاری اردو‌های دانشجویی در مناطق محروم استان و انجام پروژه‌های عمرانی نیز خدمات گوناگونی در مناطق محروم ارائه کرده است و در این زمینه نیز آماده همکاری با کمیته امداد می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام بیان کرد: این دانشگاه در زمینه‌های نیکوکاری علاوه بر خدمات فوق، در زمینه اشتغال نیز با توجه به اینکه این موضوع از وظایف ما نیست ورود کرده و برای افراد نیازمند نیز شغل ایجاد کرده است.

سهراب زاده خدمات فرهنگی و تحصیلی همه جانبه کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان را از افتخارات نظام دانسته و افزود: چنین خدماتی باعث شده که قشر مددجو به جایگاه‌های بالای علمی، آموزشی و مدیریتی دست پیدا کنند.

او در ادامه با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور ایلام آماده همکاری همه جانبه و بیشتر با کمیته امداد و همچنین امضای تفاهم نامه است، اظهار کرد: در این زمینه آماده انجام هر نوع کمکی در زمینه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و در راستای خدمت به قشر محروم و نیازمند هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.