سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۸۹ طرح گازرسانی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: ۲۸۹ طرح گازرسانی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

اکبر میدان شاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به بهره برداری از ۲۸۹ طرح گازرسانی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان به مناسبت دهه فجر، گفت: این طرح‌ها علاوه بر برخورداری خانوار‌ها از گاز شهری موجب افزایش اشتغال و حفظ محیط زیست می‌شود.

میدان شاهی افزود: با بهره برداری از طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر، ۹۹ درصد مناطق استان زیر پوشش شبکه گاز طبیعی می‌روند که در حال حاضر تنها برخی از مناطق شهرستان بهاباد به شبکه گاز دسترسی ندارند و با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده تمام مناطق این شهرستان نیز در سال ۱۴۰۰ از خدمات این شبکه بهره‌مند شوند تا پوشش خدمات شرکت گاز در استان کامل شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد اجرای ۱۳ کیلومتر خط انتقالی محور کمربندی یزد را از طرح‌های بزرگ استان ذکر کرد و اظهار داشت: بر اساس نیاز سنجی و مطالعات انجام شده و پیگیری مسوولان این طرح با اعتبار ۲هزار میلیارد ریال به زودی اجرا می‌شود که بهره برداری از این طرح ظرفیت ورودی گاز به استان را دو برابر می‌کند و اشتغالزایی و رونق اقتصادی را درپی دارد.
در حال حاضر حدود ۴۵ درصد مصرف گاز استان سهم نیروگاه‌ها، ۴۴ درصد سهم بخش صنعت و کشاورزی و ۱۱ درصد در بخش خانگی است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.