سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت برق مشهد پایدار شد

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: هم اکنون وضعیت برق مشهد پایدار شده است و از امروز دیگر هیچ برنامه‌ای برای قطع چند ساعته برق مشترکان و معابر عمومی مشهد اجرا نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: به منظور مدیریت اضطراری بار در بخشنامه وزارت نیرو و شرکت توانیر از ۱۹ دی ماه به مدت ۲۵ روز مدیریت اضطراری بار در کشور به صورت قطع برق چند دقیقه‌ای مشترکان خانگی، شهرک‌های صنعتی، دستگاه‌های اجرایی، بوستان ها، معابر و میادین شهری اعمال شد.

او افزود: براساس اعلام شرکت توانیر، اعمال خاموشی‌های موردی و احتمالی به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و محدودیت در تامین سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه‌های کشور بود که با افزایش دمای هوا و متعادل شدن مصرف گاز بخش خانگی، شرایط به روال عادی بازگشته و دیگر نیازی به اعمال خاموشی برق نیست.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد مصرف روزانه برق در این کلانشهر را به طور متوسط هزار مگاوات ساعت ذکر کرد و ادامه داد: در ۲۵ روز مدیریت اضطراری بار در این شهر، حدود پنج هزار و ۴۰۰ مگاوات ساعت برق معادل ۲۶ درصد از کل مصرف برق در این مدت صرفه جویی شد.
 
انتهای پیام//م.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.