سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب پر از تکه‌های شکسته ام در شیراز

کتاب پر از تکه‌های شکسته ام در قالب کتاب مجموعه شعر منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، خدیجه یزدان‌پناه، شاعر اقلیدی در خصوص مجموعه شعر  پر از تکه‌های شکسته ام، گفت: شاعر با احساسات لطیف ادبی، تخیل و با کمک از استعدادهای ذاتی خود به واژگان جان می‌بخشد و شعر می‌آفریند و با این شعر جانی دوباره به خواننده می‌دهد.

او، بیان کرد: شعر آن قدر قدرت دارد که می‌تواند با انتقال مفاهیمی غنی با موضوعات مختلف اجتماعی، عاشقانه و فرهنگی، آدم‌های جستجوگر را ترغیب نماید و در عمق تاثیرات خود فرو ببرد.

یزدان پناه، تصریح کرد: نوشتن، صحبت کردن و فهمیدن، همگی تحت تاثیر استفاده از شعر است و قانون‌های یادگیری برای نوشتن و شکستن این قوانین با شعر یک نوع زیبایی را به نوشتار می‌دهد.

شاعر اقلیدی ، ادامه داد: خواندن شعر با صدای بلند با ریتم و وزن، به حرکت بهتر زبان و سخنوری بهتر افراد کمک می‌کند.

یزدان پناه، افزود: شعر نوشتن یکی از درمان‌های هنری خلاقانه است که از فهم کلمات نوشته شده و ارتباط برقرار کردن و بیان احساسات و افکار استفاده می‌کند.

او، اضافه کرد: شعر کوتاه است اما احساسات زیادی در آن گنجانده شده و  افسردگی و اضطراب از مهم‌ترین بیماری‌های ذهنی هستند و می‌توانند با شعرخوانی تحت درمان قرار بگیرند.

شاعر اقلیدی، اظهار کرد: در واقع با شعر می‌توان به عمیق‌ترین ابعاد روحی یک نفر پی برد، اینکه بخواهیم احساسات خود را بیان کنیم، کار راحتی نیست اما شعر به شدت در این کار به ما کمک می‌کند در نتیجه مهارت ارتباط شفاهی آن ها بهبود می یابد و از طرفی تلاش برای فهمیدن شعر، ذهن را به چالش می‌کشد و آن را فعال نگه می‌دارد.

مجموعه شعر پر از تکه‌های شکسته‌ام سروده خدیجه یزدان پناه با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک)، در ۷۲ صفحه قطع خشتی با کاغذ نخودی در شیراز به چاپ رسید.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.