سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتخبان هیئت عالی شورای وحدت اصولگرایان مشخص شدند

هیأت عالی شورای وحدت روز گذشته در دوازدهمین نشست خود سران این تشکل انتخاباتی را مشخص کرد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هیأت عالی شورای وحدت روز گذشته در دوازدهمین نشست خود باتفاق آراء آقای منوچهر متکی را به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب کرد.

شورای وحدت با حضور نمایندگان بلوک‌های احزاب اصولگرا، اقشار اجتماعی و جامعه روحانیت مبارز و با هدف تقویت همگرایی و هم افزایی جریان اصولگرایی در کشور تشکیل شده است.

نمایندگان جامعه روحانیت مبارز در این شورا ۳ نفر (حجج اسلام آقایان تقوی، ابوترابی و پورمحمدی) ـ نمایندگان بلوک‌های حزبی ۵ نفر (آقایان روح الامینی، باهنر، صدر، بادامچیان و منوچهر متکی) و نمایندگان اقشار ۶ نفر (آقایان سیدمحمد حسینی، الله کرم، منتظمی، قریشی و خانم‌ها افتخاری و قوی) هستند.

به گزارش تسنیم، شورای وحدت اصولگرایان مدتی است که با حضور تعدادی از احزاب اصولگرا از جمله موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری و با محوریت جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده و در کنار شوراری ائتلاف نیرو‌های انقلاب به دنبال ساماندهی فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ است.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری روز گذشته خود گفت درباره رویکرد انتخاباتی شورای وحدت در حوزه حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ما بر اساس منشور بیانیه گام دوم در شورای وحدت تصمیم‌گیری می‌کنیم و آیت الله رئیسی نیز طبعا مورد توجه است و اینکه خودشان بیاید و مشکل حضور ایشان در قوه قضاییه حل شود به هر حال ایشان گزینه مطرحی برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
فقط وفقط دکترمحمود احمدی نژاد