سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تویسرکان خبر داد؛

افتتاح بیمارستان سردار شهید سلیمانی در دهه مبارک فجر

فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه عمرانی با ۱۸۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان اعتبار در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید رسول حسینی فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه عمرانی با ۱۸۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان اعتبار در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه بیمارستان شهید سردار سلیمانی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

او از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان در سطح این شهرستان به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: ۷۷ پروژه با اعتبار ۱۸۱ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به کلنگ‌زنی دو پروژه مجتمع رفاهی و خدماتی تپه ریواسیجان و کارگاه سفال با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان، افزود: ۷۹ پروژه عمرانی توسط ۱۹ دستگاه اجرایی در روز‌های دهه فجر انجام خواهد شد.

حسینی این طرح  ها را شامل ۶۰۷ شغل دانست و از افتتاح پروژه بیمارستان شهید سردار سلیمانی به‌عنوان یکی از پروژه‌هایی مطالبه به‌حق مردم خبر داد و افزود: این پروژه ملی با حضور استاندار همدان در شهرستان تویسرکان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار تویسرکان برخی از پروژه‌ها را مرکز خدمات سلامت جامع روستای کهنوش، پروژه برق‌رسانی، مجموعه الیاف سازان، گازرسانی به مراکز اداری و تجاری از جمله گلخانه‌های مسیر و پاسگاه دو منظوره اعلام کرد و گفت: روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن زمین چمن مصنوعی آموزش‌وپرورش تویسرکان توسط معاون وزیر آموزش‌وپرورش به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

حسینی با اشاره به تخصیص بالای ۳۰ درصد اعتبار تملک دارایی‌ها شهرستان حدود ۲۰ میلیارد تومان امسال، بیان کرد: موافقت‌نامه ۶ میلیارد تومان اعتبار نقاط حادثه‌خیز مبادله شده و قول تخصیص بالای ۷۰ درصد برای این حوزه هم داده شده است.

او بیان کرد: تخصیص صد درصدی ۶۰۰ میلیون تومانی اعتبار برای آب‌رسانی به روستا‌های سوتلق و فریازان اخذ شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرمانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.