سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس نور محمدی مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تسهیل در خدمت رسانی به بیمه شدگان و رعایت دستور العمل ‌های بهداشتی مبارزه با کرونا ۳۰ نوع خدمات در این سازمان از جمله ابلاغ الکترونیکی، ابلاغ مفاصا حساب، استعلام وضعیت دریافت مستمری، نام نویسی افراد تبعی توسط بیمه شده ودرخواست تکمیل سوابق بصورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان ارائه می‌شود.

نور محمدی با بیان اینکه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ ارائه می شود افزود: انعقاد قرارداد، دریافت برخط بیمه اختیاری، درخواست حوادث وسوابق دوران خدمت سربازی از دیگر خدمات این سازمان است که برای دریافت آن‌ها نیازی به مراجعه حضوری در شعب تامین اجتماعی نیست.

او حذف دفترچه درمان تامین اجتماعی را یکی از رویداد‌های بسیار مهم در چرخه خدمات این سازمان دانست و بیان کرد: از اول اسفند ماه با حذف دفترچه از چرخه درمان سازمان تامین اجتماعی همه خدمات پزشکی با ارائه کد ملی بیمار امکان پذیر است.

نورمحمدی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند گفت: ارائه خدمات غیر حضوری و حذف دفترچه درمان فرصتی بهتر برای ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان تامین اجتماعی است.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.