سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغ با روش‌های نوین در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی

معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت:در دوران جدید تحولی سازمان تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از رسانه و هنر، لایه‌ جدیدی در حوزه تبلیغ به‌عنوان تبلیغ نوین افزوده شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در بوشهر عنوان کرد: سازماندهی مجموعه‌های مردمی و هم‌افزا کردن آن‌ها با گروه‌های اجتماعی مأموریت مهم معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است.

او با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و گرامیداشت شهدای این انقلاب، ادامه داد: استان بوشهر با همه حساسیت‌ها و ویژگی‌ها و ذخایر فرهنگی عظیمی که در اختیار دارد، ظرفیت ارتقاء بیشتر را دارا است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این معاونت در واقع معاونت مأموریتی سازمان است، ادامه داد: سازماندهی مجموعه‌های مردمی و هم افزا کردن آن‌ها با گروه‌های اجتماعی از قبیل مسجد، هیئات مذهبی، حوزه تعلیم و تربیت مثل مدارس صدرا، حوزه‌های مختلف تبلیغ و گروه‌های جهادی و امثال این‌ها مأموریت مهم معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است.


بیشتر بخوانید


 زمانی افزود: در دوران جدید تحولی سازمان تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از رسانه و هنر، لایه‌ جدیدی در حوزه تبلیغ به‌عنوان تبلیغ نوین افزوده شده است.

او گفت: در حوزه مطبوعات و کار‌هایی از این دست، سازماندهی مناسبی صورت گرفته و الحمدلله اتفاقات خوبی در حوزه هنری، در خبرگزاری‌های سازمان، در حوزه چاپ و نشر و در حوزه تبلیغ نوین انجام گرفته است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: طبق قاعده نظام فکری و اداری خود، ائمه جمعه را فرمانده میدان فرهنگی و فرمانده قرارگاه فرهنگی استان و شهرستان‌ها می‌دانیم و بدنه‌ سازمان را موظف کرده‌ایم بازوی تبلیغی و ترویجی ائمه جمعه باشند.

زمانی بیان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببریم که این نظام ولایی مستحکم در خدمت به مردم، اسلام عزیز و شبکه مؤمنانه‌ای که بین مردم شکل گرفته، تقویت شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.