سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار مجموعه سلامت به مردم فارس

لزوم مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از سفر‌های غیر ضروری بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام زنگ خطر مجدد موج جدید کرونا از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مشارکت در مقابله با این بحران، از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

عبدالرسول همتی با بیان اینکه افزایش تست‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های تشخیصی کرونا در استان نشان دهنده افزایش آمار موارد ابتلا است، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همچنین پرهیز از حضور در تجمعات و سفر به ویژه به مناطق جنوبی استان تاکید کرد.

او با اشاره به تاثیر رعایت اصول بهداشتی و همکاری مردم در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تاکید کرد: با توجه به افزایش نرخ میانگین هفتگی موارد ابتلا در استان، با افزایش خودمراقبتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی دو متر، در این بحران از خود و اطرافیان مراقبت کنیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر پایبندی جدی به رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از افزایش موارد ابتلا در استان، افزود: در صورت ادامه روند افزایش آمار در استان، مردم با آسیب‌های مجدد موج جدید کرونا مواجه می‌شوند.

همتی ضمن بررسی آمار نمونه‌های انجام شده آزمایش کرونا در روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، علت‌های جان باختن مبتلایان طی روز گذشته تاکنون، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.