معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از افزایش آمار بستری مبتلایان به کروناویروس در بیمارستان‌های مناطق جنوبی فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دویست و پنجاه و دومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه با اشاره به افزایش آمار بستری مبتلایان به کروناویروس در بیمارستان‌های مناطق جنوبی و گرمسیری فارس طی روز‌های گذشته اظهار کرد: انتظار مسئولان مجموعه سلامت از مردم، پایبندی به محدودیت‌ها و رعایت اصول بهداشتی است.

او ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات باعث کاهش آمار ابتلا به بیماری کووید۱۹ و دوری از وضعیت بحرانی استان می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه اولویت مسئولان مجموعه سلامت، تامین سلامتی مردم است، از شهروندان خواست تا همگام با مجموعه سلامت در برابر موج جدید کرونا ایستادگی کنند و از تردد‌های غیرضرور به ویژه مسافرت به مناطق جنوبی و گرمسیری استان خودداری کنند.

همتی با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فارس، افزود: این طرح با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹، با همکاری مردم، هماهنگی بین بخشی و با مشارکت داوطلبان سلامت و کمک نیرو‌های بسیج در استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز شد که توانست در شناسایی و مراقبت افراد در معرض تماس نزدیک تاثیر بسیاری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار