سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران سربلند تحریم‌ها است

آیت الله اراکی گفت:ملت ایران خواهان رفع تحریم ها به بهای از دست رفتن عزتش نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله اراکی،عضو مجلس خبرگان رهبری  در شب دوم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم خطاب به دگراندیشان تصریح کرد: شما با تحریم پس رفتید، مگر نمی‌دانید ما هزار و چهارصد سال است که تحریم هستیم.

او با بیان این که ملت ایران سربلند تحریم ها است،تاکید کرد: ملت ایران خواهان رفع تحریم های ظالمانه به بهای از دست رفتن عزتش نیست و با مقاومت سربلند خواهد شد.


آیت الله اراکی موضوع مذاکره را نوعی فتنه‌ جدید عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری با درایت توانسته اند فتنه‌های دوران های مختلف را از بین ببرند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دهه فجر تجلی برجسته و جهانگیر نور خدای متعال به ملت ایران بود، افزود: ملت ما فرمان دیگری غیر از فرمان خدا نپذیرفته است و این شاخصه امت حزب الله است.


او  با اشاره به توطئه‌های طراحی شده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق است و باطل برای مقابله با حق تلاش می‌کند.


آیت الله اراکی با تبیین هویت آفرینی انقلاب اسلامی گفت: جامعه الهی جامعه فرمانبردار خدا است، اما اساس حاکمیت جوامع طاغوتی هوای نفس است.


آیت الله اراکی حقارت مقامات سعودی را نشان از بی عرضگی آنان عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ چنین حاکمانی وجود نداشته اند که به دشمنان خود باج دهند.


در ابتدای این مراسم از حجت الاسلام متمسکی امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) و از فعالان دوران انقلاب اسلامی با لوح یادبود قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.