سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده ایرانی آماج حملات جنگ نرم دشمنان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: جنگ نرم دشمنان کانون خانواده را هدف گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در جمع مداحان و شاعران بسیجی استان مرکزی گفت: دشمنان با جنگ نرم دنیال از بین بردن کانون خانواده ایرانی هستند.

حجت‌الاسلام عبدی افزود: یکی از مهمترین وظایف امروز مداحان و مبلغین توجه به این موضوع است باید در ترویج اخلاق و سبک زندگی اسلامی پیشگام باشند چراکه دشمن سرمایه گذاری زیادی برای از بین بردن خانواده ایرانی انجام داده است.

او اضافه کرد: مداحان باید در راستای بصیرت افزایی و هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌ها و شگرد‌های دشمنان بیشتر توجه داشته باشند و امروز دشمنان در حرکت جهشی انقلاب مانع تراشی می‌کنند به دنبال تأخیر انداختن ظهور حضرت مهدی (عج) هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله بیان کرد:یکی از وظایف دیگر مهم امروز مداحان در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی تبیین دستاورد‌ها و شناساندن جایگاه انقلاب اسلامی است که باید در همه ابعاد مورد توجه باشد.

او ادامه داد: امروز جامعه نیازمند تزریق روحیه خودباوری، ایجاد امید و نشاط در جامعه است که مداحان و تریبون داران باید در این راستا پیشگام باشند چراکه انقلاب اسلامی انقلاب امید و توجه به مستضعفین است و مداحی در تراز انقلاب جای می‌گیرد که ابتدا در تراز اسلام ناب محمدی باشد.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: ولایت فقیه خیمه انقلاب اسلامی است و امروز آنچیزی که توانسته تمام راهبرد‌های دشمنان هم در داخل و هم منطقه با شکست مواجه کند هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری است که باید اولا خدارا شاکر باشیم و دوما قدر این شرایط را به خوبی بدانیم.

او تاکید کرد: تشکیل دولت جوان حزب اللهی یکی از نیاز‌های مهم امروز کشور است که باید محقق شود و این مسئله در سایه انسجام و وحدت همه جانبه همه نیرو‌های مومن، دلسوز، انقلابی و جهادی محقق می‌شود و مداحان باید در زمینه ایجاد وحدت و انسجام درونی در کشور پیشگام باشند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.