سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج سواری کرونایی نزدیک است

فرماندار خاتم بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع موج چهارم بیماری کرونا در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی، فرماندار خاتم با اشاره به وضعیت بیماری کرونا گفت: مسئولان ادارات و نهاد‌های شهرستان، کلیه مراسمات و برنامه‌های تجمعی خود را مجازی برگزار کنند تا با شیوع زودرس کرونا و تغییر وضعیت خاتم به قرمز روبرو نشویم.

او افزود: آمار کلی مبتلایان خاتم در هفته آخر دیماه نسبت به هفته قبل آن ۴.۵ برابر و بیماران سرپایی ۱۰ برابر و در هفته اول بهمن نیز نسبت به هفته قبل آن آمار کلی مبتلایان ۱.۲ برابر و مبتلایان بستری ۲.۵ برابر شده است.

میربهبودی ادامه داد: آمار فوق بیانگر در پیش بودن موج چهارم بیماری کرونا در هفته‌های آینده در خاتم است.

این مسئول اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کادر بهداشت و یاری بسیجیان، هلال احمر و نیرو‌های داوطلب دانشجو و مردمی، طرح شهید سلیمانی در شناسایی و درمان زودرس بیماران تاکنون بخوبی عمل کرده وگرنه آمار بسیار بیشتر از موارد گفته شده می‌شد و الان در پیک موج چهارم کرونا بودیم.

جواد میربهبودی، فرماندار خاتم تصریح کرد: کمک و همراهی مردم و نهاد‌ها با جهادگران طرح شهید سلیمانی در نمونه گیری در منزل و رعایت اصول اساسی ماسک زدن و دوری از هرگونه تجمعات می‌تواند موجب کاهش شدت موج چهارم بیماری یا به تعویق انداختن آن شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.