سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

کرونا باعث تقویت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد در فضای مجازی شده است

موسی نژاد گفت: شرایط کرونا باعث شده است که برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد در فضای مجازی تقویت شود و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در آیین تجلیل از مددجویان برگزیده جشنواره قرآنی باران وحی که با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، با بیان اینکه شرایط کرونا باعث شده است که برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد در فضای مجازی تقویت و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گیرد ،گفت: هم اکنون نه تنها همه خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد از برنامه‌های فرهنگی این نهاد برخوردار هستند بلکه همه خدمات کمیته امداد بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب با پیوست‌های فرهنگی به مردم ارائه می‌شود.

او در ادامه به جشنواره قرآنی باران وحی با حضور مددجویان امداد استان ایلام اشاره کرد و افزود:این جشنواره با استقبال بسیار خوب خانواده‌های مددجو مواجه شد و در مرحله نخست تعداد ۱۴۰۰ مددجو که عمده آن‌ها دانشجو و دانش آموز بودند در این جشنواره شرکت کرده اند که در نهایت ۳۰۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کرده و ۶ نفر از آن‌ها برگزیده کشور شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه برنامه‌های دینی و فرهنگی کمیته امداد با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها مواجه شده است، بیان کرد: به عنوان مثال در یکی از روستا‌های محروم هلیلان از میان خانواده‌های مددجو ، ۱۲ برگزیده قرآنی داشته ایم و در همان روستا بانوی مددجوی بی سوادی داریم که حافظ جزء ۳۰ قرآن شده است.

او ارائه آموزش‌های فرهنگی و معنوی به خانواده‌ها را از ضروریات جامعه ما برشمرد و گفت: اگر به دستورات دینی و قرآنی عمل کنیم بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه برطرف می‌شود.

در پایان این مراسم از مددجویان برگزیده جشنواره قرآنی باران وحی با اهدای لوح  و جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.