سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید بیش از ۲ هزار نسخه کتاب از نویسندگان و ناشران استان قزوین

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از خرید ۲ هزار و ۴۲۳ نسخه کتاب با هدف حمایت از آثار مکتوب نویسندگان و ناشران همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۴۲۳ نسخه کتاب در راستای حمایت از آثار مکتوب نویسندگان و ناشران استان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر خریداری شد.

اسماعیلی افزود: ۱۶۷ عنوان کتاب به ارزش ۸۵ میلیون تومان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ناشران و مولفان استان خریداری شده است که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد دارد.

او با بیان این که هر ساله کمیته خرید کتاب استان به منظور تقویت، توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی، تعدادی از کتب منتشر شده در طول سال را خریداری می‌کند، اضافه کرد: یکی از شروط خرید، کتاب‌های چاپ اول ناشران استانی است که بر اساس شناسنامه کتاب بیش از یک سال از انتشار آن‌ها نگذشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر این که اولویت با ناشران و نویسندگان بومی استان است، گفت: کتاب‌های ناشران غیر بومی در صورتی که موضوع آن ها، مرتبط با استان بوده و یا نویسنده ساکن استان باشد، در حوزه انتخاب خرید هیات قرار می‌گیرد.

اسماعیلی در ادامه گفت: این کتاب‌های خریداری شده به کتابخانه ها، مدارس، مراکز و فعالان فرهنگی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.