سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرین‌آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور پایان هفته برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش جزئیات برگزاری نوبت بیست و یکم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ نوبت بیست و یکم از دو روز آینده توزیع می‌شود.

او افزود: کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند.

به گفته این مقام مسئول، داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به شهر حوزه امتحانی  مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

زرین آمیزی گفت: افرادی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تأیید قرار نگرفته است، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تأیید سهمیه خود را از ارگان ذی‌ربط پیگیری کنند.

زرین آمیزی افزود: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) صبح روز جمعه ۱۷ بهمن  آغاز می‌شود.

او تاکید کرد: در ورودی ِحوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌ها در حوزه امتحانی حاضر باشند. هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش مطرح کرد: مخدوش و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.