سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال آب سد درودزن به شهرک‌های غرب شیراز

با۱۶ و نیم کیلومترلوله گذاری ،خط انتقال و جریان آب سد درودزن از مخزن دوکوهک به شهرک‌های غرب و جنوب شیراز متصل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهمن بهروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با اعلام اتصال خط انتقال و جریان آب سد درودزن از مخزن دوکوهک به شهرک‌های غرب و جنوب شیراز، گفت: این خط انتقال آب ۱۶ و نیم کیلومتر طول دارد.

او، بیان کرد: قطر لوله این خط انتقال آب ۶۰۰ میلی‌متر است که از خردادماه ۹۹ عملیات آن شروع شده بود و هم‌اکنون به پایان رسیده است و جریان آب در آن برقرار است.

بهروزی، تصریح کرد: برای تکمیل این سامانه، جریان آب خط اول آب‌رسانی به مخازن معالی آباد قطع شد و با تلاش انجام شده امروز ۱۲ بهمن ماه این اتصال و انتقال آب انجام و جریان آب برقرار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، ادامه داد: با اتصال این خط ظرفیت آبی قابل‌ملاحظه‌ای برای آب‌رسانی به شهرک‌های غرب و جنوب شیراز افزوده می‌شود و تنش آبی فصل تابستان نیز کاسته و نگرانی شهروندان در این مناطق در فصول گرم تا حدودی کمتر می شود.

او، افزود: برای اجرای این اتصال باید ملاحظات فنی و نصب شیر‌های تنظیم میزان آب برای بهره‌برداری مناسب از این سامانه ایجاد می‌شد که این امر در دستور کار قرار گرفت.

بهروزی، اضافه کرد: اجرا و اتصال طرح بازمان بندی پیش‌بینی‌شده انجام  و در زمان مقرر به پایان رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، اظهار کرد: سد درودزن یکی از منابع تامین آب شیراز است که از نظر تقسیمات اداری در شهرستان مردشت قرار دارد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.