سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس کردستان

زنگ انقلاب امروز همزمان باسراسرکشور و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد هوشمند سنندج نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیین نمادین زنگ گلبانگ انقلاب صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و جمعی دیگر از مسوولان استان، دانش آموزان و فرهنگیان در دبیرستان دخترانه شاهد هوشمند سنندج برگزار شد.

محمد رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم گفت: رهبری عالمانه امام خمینی (ره)، ایمان راسخ مردمی و مشارکت گسترده اقشار مختلف از جمله ویژگی‌هایی است که انقلاب اسلامی ایران را با دیگر انقلاب‌های دنیا متمایز می‌کند.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب زمینه ساز بازآوری ارزش‌ها و مبانی اخلاقی بود و ملت مسلمان ایران با تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی توانسته‌اند طی این چهار دهه افتخارات بسیاری را کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه معنویت و آموزه‌های اسلامی شکل گرفت و شعار اصلی ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و با تکیه بر این شعار محوری دست بیگانگان از منابع این سرزمین قطع شد و شاهد خودکفایی در عرصه‌های مختلف هستیم.

قربانی در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بر توجه ویژه به توانمندی‌های جوانان، توسعه علم و فناوری، امور پژوهشی، توجه به اخلاق و معنویت، اقتصاد و عدالت با محوریت جوانان تأکید کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: آماده کردن نسل جوان و آینده ساز جامعه برای نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف از جمله اموری است که در گام دوم انقلاب وظیفه آن بر عهده ما گذاشته شده است.

گفتنی است؛در این آیین راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲بهمن سال ۵۷ زنگ انقلاب بصورت نمادین توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مدرسه نواخته شد.

همچنین در ادامه این مراسم از دانش آموزان نخبه کردستانی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و قرآنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.