مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران زنگ انقلاب در مدارس استان طنین‌انداز می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی گفت: همزمان با مدارس سراسر کشور، زنگ انقلاب روز شنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۷ در کلیه مدارس استان به مناسبت یوم‌الله ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان طنین‌انداز خواهد شد.

وی افزود: مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و برنامه‌های تشکل‌های دانش‌آموزی در قالب‌های مختلف از برنامه‌های ایام دهه فجر است که پیش‌بینی شده این برنامه‌ها با محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

قربانی همچنین با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر، بر حفظ حرمت این ایام در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اندیشه‌های حضرت امام (ره) برای فرهنگیان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تهیه و تدوین خدمات و دستاورد‌های ۴۰ ساله آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر این خدمات در قالب‌های مختلف و از طریق نمایشگاه استانی به مردم شریف استان معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

تهیه و تدوین خدمات و دستاورد‌های ۴۰ ساله آموزش و پرورش استان کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.