سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان را ۴ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه آتش سوزی پراید در منطقه فولادشهر آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او افزود: اتصال برق در قسمت داشبورد منجر به حریق خودرو شد که اقدام سریع آتش نشانان از پیشروی حریق و خسارت بیشتر جلوگیری کرد.

قنبری در خصوص حریق بنز متعلق به شرکت نفت که در ساعت ۲۱ و ۳۶ دقیقه در مسیر پنج نخل به سمت چهارشیر رخ داد، اظهار داشت: داغ شدن لنت چرخ‌های عقب باعث متساعد شدن دود سنگین از عقب خودرو شده بود که با واکنش به موقع آتش نشانان اقدام به کنترل حریق و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: شعله ور شدن پیک نیک در تراس منزل مسکونی، ساعت ۲۱ و ۳۷ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان مرداد غربی منجر به سرایت و گسترش آتش و دودگرفتگی واحد مسکونی شد که آتش نشانان در این عملیات بدون اتلاف وقت در محل حاضر شده و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، سریعا حریق را اطفا کردند.

او در پایان با اشاره به برخورد خودروی لیفان با جدول کناری ساعت ۳ و ۹ دقیقه بامداد در منطقه کوی جانبازان ادامه داد: توانایی نداشتن راننده برای کنترل خودرو علت این تصادف بود که آتش نشانان ضمن رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل حادثه، خودرو آسیب دیده را تحویل عوامل انتظامی دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.