سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت عظیم‌ترین تجهیزات نفتی در آذرآب

عظیم‌ترین تجهیزات نفتی در قالب ۱۴ قرارداد داخلی در آذرآب اراک در حال ساخت است.

میرمحمود مدیرعامل شرکت آذرآب  اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: عظیم‌ترین تجهیزات انرژی در قالب ۱۴ قرار داد در شرکت آذرآب اراک در حال اجرا که بین ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

میرمحمود افزود: ارزش اقتصادی و حفظ ارزی این قرارداد‌ها ۱۰۰ میلیون دلار است که اشتغال ۱۵۰۰ صنعتگر آذرآب را تضمین می‌کند.

او ظرفیت فعال کارخانه آذرآب را ۴۰ درصد عنوان و اضافه کرد: در صورت حمایت بانک‌ها برای صدور ضمانت نامه بانکی این شرکت قادر است ۳۰ میلیون یورو قرارداد منعقد کند.

مدیرعامل شرکت آذرآب با بیان اینکه در این صورت حفظ ارزی و صرفه جویی ارزی امسال دو برابر می‌شود تصریح کرد: این کارخانه قادر به ساخت انواع تجهیزات عظیم و مهم انرژی کارخانه سیمان و معادن است.

شرکت صنایع آذرآب اراک بعد از انقلاب در سال ۱۳۶۴ در اراک آغاز به کار کرد.

این شرکت در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلر‌های نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل‌های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان، شیر‌های سر چاه‌های پالایشگاه نفت و گاز فعالیت دارد. و هیچ پالایشگاه، پتروشیمی، نیروگاه، سد و کارخانه سیمانی در ایران نیست، مگر آنکه رد پای متخصصان آذرآب در آن هست.

آذرآب یک شرکت تحریم شکن است که تحریم بنزین را شکست و با ساخت پروژه زیردریایی و پروژه‌های سری کشور بعد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، دومین مجموعه‌ای بودکه در لیست سیاه تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.