سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ بخوانید؛

سارقان مسلح در مسجدسلیمان دستگیر شدند/ محموله چوب و کیسه‌های کود به مقصد نرسید

حوادث امروز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان مسلح در دام پلیس مسجدسلیمان افتادند

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه مغازه در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ در محل حاضر شدند و مشخص شد ۴ راکب موتورسیکلت با اسلحه گرم و قداره اقدام به سرقت کرده اند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت، محل اختفای متهمان مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۲ نفر از آن‌ها را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیر ۲ همدست دیگر و کشف سلاح به کار رفته در سرقت ادامه دارد، ضمن اینکه از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه از سوی افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف چوب و کود قاچاق در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه با بیان اینکه ورود بی‌رویه کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی ایجاد می‌کند، گفت: در این رابطه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت ۲ روز در سطح شهرستان اجرایی شد و ماموران پلیس با کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه نیسان و یک دستگاه تراکتور را توقیف کردند و در بازرسی بعمل آمده ۳ تن و ۵۰۰ کیلو چوب و تنه درخت و ۸۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سارقان حرفه‌ای منزل به ایستگاه پلیس ماهشهر رسیدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر بیان داشت: در پی انتشار کلیپ سرقت از یک آپارتمان در فاز ۷ این شهرستان در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی ماهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی محل اختفای سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه به همراه همدستش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی‌های از محل سکونت اختفای آنان ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک عدد طوطی سخنگو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به ۴ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.