سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت هفت واحد تولیدی در شهرستان نیر

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: هفت واحد تولیدی با اشتغال‌زایی ۲۳۰ نفر در شهرستان نیر در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صمت استان اردبیل امروز در بازدید از واحدهای تولیدی اقتصادی و خدماتی در شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی نیر گفت: تاکنون چهار واحد صنعتی راکد در شهرستان نیر به همت مسئولان وارد چرخه تولید شده و مجموع واحدهای فعال منطقه به ۴۱ واحد رسیده است.

فرماندار نیر هم در این بازدید از ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبرداد و افزود: حمایت از تولیدکنندگان موجب تثبیت اشتغال پایدار و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید می‌شود.

شجاع اقبالی گفت: نامگذاری‌ سال‌ها در زمینه مسائل اقتصادی و تولیدی نشان دهنده اهمیت موضوع است که باید توسط مسئولان زمینه انجام آن در منطقه فراهم شود.

فرماندار نیر اظهارکرد: جهش تولید در گرو همکاری همه‌جانبه مسئولان و ایجاد بستر مناسب برای بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری برای تولید و اشتغال است.

او گفت: با تلاش دولت و پیگیری‌های منطقه‌ای در شهرک صنعتی شاهد وجود تمام زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بخش‌خصوصی و سرمایه گذاران برای تحقق شعار جهش تولید هستیم.

اقبالی افزود: نزدیکی شهرستان نیر  به مرکز استان، دسترسی به جاده اصلی کشور ، آب و هوای مناسب و وجود زیرساخت‌ها زمینه‌ساز جلب مشارکت بخش‌خصوصی در این منطقه است که می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.